UMEAK PIXKANAKA ANBIENTEKA ANTOLAMENDURA EGOKITZEN ARI DIRA ETA POZIK DAUDELA USTE DUGU, IZAN ERE, ANBIENTEEK ESKOLAN AHALBIDERATZEN DUTE:
– EKINTZA ETA LASAITASUNA
– JOLASA ETA PENTSAMENDUA
– IBILBIDEA ETA AURKIKUNTZA
– INTIMITATEA ETA HARREMANA
– ERAIKUNTZA ETA BERRERAIKUNTZA
– KAOSA ETA ORDENA
– ERREALA ETA IMAJINARIOA
– IRAUTEN DUENA ETA IRAGANKORRA
– IDENTITATEA ETA ALTERITATEA
– PRESENTZIA ETA EZKUTATZEA
– BEGIRADA ETA ENTZUTEA
– PLAZERA ETA ERALDAKETA
Iturria: https://www.unir.net/educacion/revista/trabajo-por-ambientes-infantil/
BIDEO HAUETAN EKOSISTEMA BAKOITZA AGERTZEN DA, EA ZER IRUDITZEN ZAIZUEN:Como comentamos en una entrada anterior, en la escuela hemos
estado preparando las aulas para poder realizar MOVIMIENTO AUTONOMO entre los
grupos de 4 y 5 años. Ya hace dos semanas que lo estamos haciendo. Debido a que
los grupos son muy cuantiosos, el aforo está limitado (máximo de 20 niños por
espacio).
Los niños se van adaptando poco a poco al trabajo por ambientes y creemos que están satisfechos, ya que los ambientes en la escuela favorecen, entre otras cosas:
– El juego y el pensamiento
– El recorrido y el descubrimiento
– La intimidad y la relación
– La construcción y la reconstrucción
– El caos y el orden
– Lo real e imaginario
– Lo que permanece y lo transitorio
– La identidad y la alteridad
– La presencia y el ocultamiento
– La mirada y la escucha
– El placer y la transformación
Asko gustatu zait bideoetan ikusitakoa. Maite zaitut!
ResponderEliminarNola ez dira pozik egongo!! Mila esker
ResponderEliminarLan izugarria zuena!
ResponderEliminar