LA CAJA DE LAS LETRAS
IRAKURTZEN ETA IDAZTEN IKASTEA EZ DA HAUR HEZKUNTZAREN HELBURUA; IZAN ERE, HORRETARA IRITSI AURRETIK, HAURREK HAINBAT TREBETASUN ESKURA DITZATEN KOMENI DA. KONTUAN IZAN BEHAR DA HAUR BAKOITZAK BEREZKO ERRITMOA DAUKALA ETA, GARRANTZITSUA DELA BEHAR DUEN DENBORA EMATEA GARAPEN EGOKIA IZATEKO.
El aprendizaje de la lectura y escritura no es objetivo de Educación Infantil, ya que, antes de llegar a ellas es conveniente que los/as niños/as adquieran una serie de habilidades importantes para su correcto desarrollo posterior. Hay que tener en cuenta que, cada niño/a tiene su propio ritmo y es importante darle el tiempo que necesita para un correcto desarrollo de estas.
IRAKURKETA ETA IDAZKETARI DAGOKIONEZ, HAUR HEZKUNTZAKO HELBURUA HURBILKETA BAINO EZ DA. HORRELA, PIXKANAKA, HAURRAK IKASKUNTZA HORIEK ESANGURATSUAK IZAN DAITEZEN BEHAR DITUEN TREBETASUNAK GARATUKO DITU.
En lo referente a la lectura y escritura, el objetivo en Educación Infantil no es más que una aproximación. Así, poco a poco el/la niño/a irá desarrollando las habilidades que necesita para que estos aprendizajes sean significativos.
ORAIN ARTE HAUUREN UMEEN IZENAK IZAN DIRA ABIAPUNTUA ARLO HONETAN MURGILTZEKO: ZENBAT HIZKI DITUEN IZENAK?, ZEIN DA LEHENENGO HIZKIA?, LUZEA EDO LABURRA DA?, ZEINTZUK HITZAK HASTEN DIRA IZENAK DAUKAN LEHENENGO HIZKIAZ?... JOKU HANDIA EMATEN DIGU ETA, HORRELA, KONTURATU GABE, ESANGURATSUA EGITEN DA APRENDIZAIA.
Hasta ahora, los nombres de los/as niños/as nos han servido de punto de partida para sumergirnos en este campo: ¿Cuántas letras tiene el nombre?, ¿ cuál es la primera?, ¿es un nombre largo, corto...?, ¿qué palabras comienzan por la primera letra del nombre?.... Nos da mucho juego, y así, sin darse cuenta, el aprendizaje se hace significativo.
ORAIN DELA GUTXI, MATERIAL BERRI BAT SARTU DUGU KONTZIENTZIA FONOLOGIKOA LANTZEKO ASMOZ: HIZKIEN KUTXA.
MATERIAL HONEN ALDAERA ASKO DAUDE, HURRENGO ESTEKA HAUETAN IKUS DITZAKEZUEN MODUAN.
Recientemente hemos elaborado un nuevo material para trabajar la conciencia fonológica: la caja de las letras.
Existen muchas variantes de este material, como podéis ver en los siguientes enlaces.
GURE KASUAN, ABEZEDARIOKO LETRA GUZTIEKIN KUTXA BAT SORTZEA ERABAKI DUGU, NON BOKALEK KOLORE EZBERDINA DUTEN. KAXOI BAKOITZEAN DOGOKION HIZKIZ HASTEN IROBJEKTU TXIKIAK SARTUZ JOANGO GARA. MOMENTUZ, GUTXI BATZUK LORTU DITUGU, BAINA, LETRA BATZUK ZAILAGOAK DIRA.
Ualaa! Lan polita egiten duzuena 👏🏻
ResponderEliminarQue buena idea.
ResponderEliminarZeintzuk dira behar dituzuen hizkiak?
ResponderEliminarHurrengoak: C, N, Ñ, Q, R, V eta W. Gehienak ez dira euskal alfabetokoak baina, hizki guztiak agertzea hoberena dela pentsatu dugu.
EliminarKasu zailenetan logotipo edo marka ezagunak erabil ditzakegu.
Edo pertsonai ezagunen izenak.
EliminarEskerrik asko! Esta vez la idea no es nuestra. Pero, al verla nos ha parecido interesante llevarla a la práctica.
ResponderEliminarSiempre es enriquecedor conocer y llevar a cabo nuevas propuestas educativas.
Esperamos que este blog también pueda servir a otros/as docentes como fuente de inspiración.
Súper chulo!!! Era algo que tenía intención de hacerle en casa, me encanta que lo tengáis allí!
EliminarIdeia bikaina! Lortu dituzue hizki guztiak dagoeneko?
ResponderEliminar